2011. október 19., szerda

Aranyköpések!


SzínARANYköpések:

-Átmegyek öt percre a szomszédba, keverd meg a levest félóránként...
-Nincs szükségem életbiztosításra. Azt akarom, hogy mindenki tényleg szomorú legyen, ha meghalok.
-Azért jó a mazochistának, mert ha rossz, akkor jó. Ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-Maga mióta dolgozik a vállalatnál? - Mióta megfenyegettek, hogy kirúgnak.
-Ismertem egy olyan   csúnya nőt, hogy mikor a fényképét e-mailben elküldte, felismerte az antivírus.
-A nő olyan, mint az olimpiai érem. Harcolnod kell érte, aztán egy életen át lóg a nyakadon.
-Dédanyám olyan öreg volt, hogy mikor rászóltam, viselkedjen korához illően, meghalt.
-A férfiak olyan logikátlan teremtmények, akik a szállodában otthon akarják érezni magukat, míg otthon szállodai szolgáltatásokat várnak el.
-Az alkohol nem válasz, de legalább elfelejted a kérdést.
-Eddig buta voltam, de vettem egy 360 fokos fordulatot.
-Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De annyira le vagyok maradva, hogy valószínűleg örökké fogok élni.
-Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt, csak más a fogása!
-Ma úgy vagyok a munkakedvvel, mint egyszeri lány buli után. Vagy megjön,vagy nem.
-Megházasodott a munkamorál. Elvette a munkakedvem.
-Mostanában annyit dolgozok, hogy kezd az ivás rovására menni! 
-Elmentem lángososnak. Végre egy zsíros állás! 
-Olyan nincs, hogy nem látsz semmit, mert akkor meg a sötétet látod.
-Minden rosszat el tudok képzelni magamról, de hiába.
-Annyit olvastam a szesz és a dohányzás káros hatásáról, hogy elhatároztam, abbahagyom az olvasást!
-Amíg keresed az igazit, jól érezheted magad az esélyesekkel is.
-A szenilitásban az a legjobb, hogy saját magad elől dughatod el a karácsonyi ajándékokat.
-Ha véghezviszed a lehetetlent, a főnököd felveszi a napi teendőid közé...
-Feleségem egy főnyeremény, meg is ütöttem!
-Mindig így fogsz szeretni? - Mindig. Csak lehet, hogy nem mindig téged!
- A szex kedvért meg nősülni olyan, mint venni egy Boeing 747-est az ingyen mogyoró miatt. 
-Amíg a körömlakk meg nem szárad, a nő gyakorlatilag teljesen védtelen...
-Akkor van mindenki a helyén, ha a férj autót vezet, a feleség háztartást, az anyós meg áramot.
-Sok káros dolog lehet kellemes, de a szex nem rontja a fogakat.
-Ha még egyszer élnék, ugyanezeket a hibákat követném el, csak hamarabb.
-Kétféle vélemény van: az enyém és a helytelen.
-A párom azzal vádol, hogy sose figyelek rá. Vagy valami ilyesmivel.
-Jani bácsi! Használt az erősítőszer, amit a múlt héten írtam fel magának? - Nem bírtam letekerni a kupakját...
-Az idegbaj öröklődő betegség. Én is a gyerekektől kaptam. 
-Emlékszem az idei nyárra - egy szép keddi napra esett! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése