2016. március 7., hétfő

FEHÉR HOLLÓ : AMIKOR......


   


Amikor...lehunyod két gyönyörű szemed
Amikor...párnádra hajtod a fejed
Amikor...gondod a holnapra hagyod
Amikor...álmodsz,én Veled vagyok
Amikor...sírnál, de elfojtod könnyed
Amikor...érzed a szavak is ölnek
Amikor...a sötét elnyelne téged
Amikor...fény kell , én gyújtok Néked
Amikor...könnyed patakként árad
Amikor...örök vendég a bánat
Amikor... felhők gyűlnek a szemedre 
Amikor... sírsz, mosolyogj a szemembe
Amikor...fáj , ne hagyd ,hogy fájjon
Amikor...bánt, ne hagyd ,hogy bántson
Amikor...eljön a bánat érted
Amikor... élni ,én hívlak téged
Amikor...szívedben felsírnak a vágyak
Amikor...kérsz  és nem jön rá válasz
Amikor...tőlem, a szívemet kéred.....
       Akkor tudd, én igazán SZERETLEK TÉGED !
                      SZERETLEK TÉGED  !!!
           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése