2018. május 25., péntek

NÉLKÜLED.....


Az életem nélküled 🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸
Az életem nélküled olyan szomorú,
Kereslek én de minden hiába....
Borúra Derű,derűre ború...
Nem találok kiutat a nagyvilágba!
Árva vagyok mint bús galamb,
Ki nem találja párját,
Hiába van Május és tavasz,
Árva szívem megszakad...
Ajkam csókodra szomjazik,
Testem ölelésedre vágyik,
Reszkető kezem nyújtom az égig
Kihűlt a szívem, egyedűl fázik,
A szerelem csak ócska frázis.
Hiányzol, nélküled elveszek,
A magány oly nehéz,
Hát ne fájdítsd a szívemet!
Ne hagyj magamra,
Mert a szomorú fűz is árva,
Te vagy életem vigasza,
Várlak téged várva várva!
Jöjj Hát felém te drága te drága!
S ha lemegy a nap,
Mondok érted egy imát,
Hogy segítsen az isten is téged,
Hogy végre megértsed,
Úgy ahogy én senki más
Nem szerethet téged!
De ha mégis mást szeretsz,
Ha mástól várod a boldogságot,
Feláldozom a szívem,
S utoljára csak annyit kívánok,
Az isten segítsen hozzá téged...
S leborulok könnyes szemmel,
Minden este, s kérem majd Máriát,
Úgy vigyázzon téged,
Mint Jézust, a saját fiát! 💕💕💕💕💕
saját verseimből szerelmemnek
************************************

Tündöklő hajnali fény,
Ezüstös harmatcseppek,
Te vagy az egyetlen lény,
Kit oly nagyon szeretlek 💜
Esti holdsugár,lágy tavaszi szellő,
Szívből jövő szerelem
Mondd, hogy egyszer eljő...
Kicsi tücsök játszd el a dalt
Csak Hallkan muzsikáld,
Ő a szívemben élettő erő,
De hagyd, ne tudja senki más,
Nekem csak ő, csak ő!
Símogasd arcát,lágy tavaszi szellő!
Csókot lehelj rá,Helyettem
Hadd érezze így még senkit nem szerettem!
🌸💝🌸💝🌸💝🌸💝💝🌸

VARÁZSLAT🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Szívem jöttödre hangosan feldobog,
Mint megannyi lópata a mezőn,
Vágtat végig hangosan robog,
Szabad vágta mint az idő...
Sóhajom száll feléd, egy lélegzet,
A szív és a sóhaj bár eggyé lett...,
Csontomíg hatol,egy emlék, egy szó...
Akarok e élni,nélküled...kinek jó?
Jönnél e ha jöhetnél,
Követnél e ha követhetnél?
Kételyek könnyek,
S Kértelek...
Menjek vagy jöjjek?
A szívem halkabban szól már,
Nem válaszolsz, nem is szólsz már..
Távolság, messzeségben,
Halk zene, s félhomály
Túl nagy a csend, s holnap egy új nap vár...
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Saját verseimből

Szeretem
💝💝🌸🌸💝💝💝💝💝🌸🌸🌸💝💝💝💝Mondd a napsugárnak ne adjon fényt,
Mondd a dalos madárnak ne zengje énekét
S egy szerelmes szívnek, ne SZERESSEN
Egy hajnali harmatcseppnek földet ne érjen
Fesd a kéklő eget zöldre ha tudod,
Hozz le onnan minden csillagot!
Állítsd meg az idő végtelen kerekét
Mondd ugye mindez képtelenség.....?
S most töröld le a bánat fátylát,
Égjen a tűz!Nem csak ábránd....
Itt vagyok, érted, s a tiéd míg élek,
S melletted semmitől se félek....
Ketten még a forgószélből is szellőt csinálunk,
Csak Hallkan,, ne hallják meg...
Egymás mellett ÁLLUNK...
S a kék ég is értünk imádkozik,
A mi szerelmünk soha el nem múlik!
🌸🌸🌸🌸🌸💝💝💝💝
Saját verseimből

Egy év 🌿🌿🌿🌸🌸🌸🌿🌿🌿🌸🌸🌸🌿🌿🌸🌸🌿
Egy év is eltelt, egy örökkévalóság,
Néha öröm,bánat,s néha boldogság,
Ezernyi apró kinem mondott álom,
Most is Hallkan mondom, őt imádom
Néha felgyúlt a Láng,néha hamuvá vált....
Ami örök, az a reménysugár,
Mi éjjel is üstökösként száll...
Mert az hal meg utoljára,
Mit legbelül érzünk, s ha vérzünk,
Akkor sem adjuk fel ha nem értjük,
Mit miért,s mikor érzünk,
Nem is kell kérnünk....
A szerelem, a barátság örök,
Amiért fohászkodok,amiért könyörögök,
Egy szó, egy apró kívánságom,
Soha ne feledd az én barátságom,
Önzetlen, tiszta,őszinte dolog,
S kívánom Örökre légy mindig boldog!
🌸🌸🌸🌸🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸Saját verseimből


TE VAGY NEKEM AZ ÉLETEM 🌸💕🌸💕🌸💏🌸💕🌸💕🌸💕
Te vagy nekem a levegő,
A színes zöld mező
A nap mi rám ragyog,
A hold és a csillagok.
Te vagy nekem a tűz,
S néha szomorú fűz,
Kis folyó,Hegyi patak,
S szerelem zuhatag.
Te vagy nekem a föld,
Mely forog,pörög,
A szikla, és a hegytető,
Az éltető erő.
Te vagy nekem az életem,
Mely oly sivár s csak képzelem,
Bár élethű, egy gyönyörű álom...
Nem titok őt imádom,
Az én egyetlen jó barátom 🌸💕🌸💕🌸💕🌸💕
🌸💕🌸💕🌸💕🌸🌸 Saját verseimből


AKIÉRT AZ ÉLETEM IS ODAADNÁM 🌹🌸💝🌹🌸💝🌹🌸💝🌹🌸💝🌹🌸💝
Te vagy a az egyetlen,
Kiért adnám az életem,
Ki ha kérné meghalnék érte,
S mondanám megérte....
Mert tudnám végre boldog,
S ha kevés lenne,
A lelkem is adnám
Csak végre tudhatnám
Hogy ő boldog
Mert van egy érzés
Ami nagyobb dolog
Mint megannyi kincs,
Aminek ára sincs
Az önzetlen szeretet
Mit sokan nem éreznek
S az okoz boldogságot
Hogy tudom létezel
Mi lesz aztán nem érdekel!
Neked adnám mindenem
Bár semmim sincsen
Csak a testem, a szívem
A fáradt lelkem,
De boldogan adnám
Mert tudnám,
Életed alkonyán
Találkoznánk a menyországban
Talán...
S tudod semmim sincsen
De azt neked adom
Mert te vagy
A legfontosabb ember
Ezen a világon!!!
S számtalan verset
Írtam már neked,
S minden versemnek
Ugyanaz a vége,
Tiszta szívemből szeretlek!
🌸💖🌹🌸💖🌹🌸💖🌸💖💝🌸
💖🌹🌸💖🌸🌹💝Saját verseimből


Sohonyai Attila - Jó veled, jó melletted

Keresem hol a cukor,
s te elém teszed…
amíg a kávémban elkavarod,
én ízesítem a tied;
jó veled, jó melletted.

Sokszor az őrület kerget,
és te törődőn végighallgatsz.
Amíg a nyugalomig elérek,
kérdezem: neked milyen volt a nap?!
Jó veled, jó melletted.

Van tudod, mikor csak úgy…szúrok és bántok,
s te kikötőt adsz e zavart tengernek,
míg engem elér a szárazföld-nyugalom,
foglak; te ily hajótöröttségbe ne rekedj;
jó veled, jó melletted.

S mikor újra elbújik a cukor,
te ismét elém teszed.
Miközben az életemet magaddal lágyra kavarod,
igyekszem ily édesre ízesíteni én is a tied:
jó…nagyon jó veled.

*********SZERETLEK !!!*************

***********************


Ha hiszed, hogy száz évet élhetsz még velem,
ha hiszed, hogy mennyei áldás vagy nekem,
ha hiszed, hogy szerelmünk felemel az égig,
ha hiszed, hogy lángolásunk kitart majd a végig,
ha hiszed, hogy az átélt órák egyre szebbek lesznek,
ha hiszed, hogy Te nekem és Én neked kellek,
ha hiszed, hogy erőt ad, ha fonódik a kezünk,
ha hiszed, hogy a boldogság mindig itt lesz velünk,
ha hiszed, hogy álmaink valóra válnak,
ha hiszed, hogy késő ha- csak holnap láthatlak....
akkor: Várlak!
Kedvesem
Hiszem , mert *SZERETLEK !*!!!
*****************************************

Papp Ádám - Amióta...

Hiábavaló volna a nyár,
mert hideg lenne a szívem,
s hiába lenne a tűz is,
ha nem lenne kit melegítenem.

Hiába volna hang, a dal,
s minden, ami édes szóra bír,
hisz senki sem hallaná,
aki él.

Amióta vagy, azóta érzek,
azóta mosoly a világ,
s nincsenek kétkedések.

Nincs fals zörej, se délibáb,
csak a te valód,
s hogy én megyek hozzád.

Amióta élsz, amióta élek,
azóta a világban kutatva
Téged kerestelek.

Kerestelek, s mintha tudtad volna
mikor kellesz, úgy jöttél felém
lángunkat áldva, csókot lopva
szádtól a számra.

Amióta itt vagy, jobb minden,
és boldog a lelkem, mert reád lelve
végre érzem a létem.

Tudom, hogy ez végigvisz,
érzem, ahogy átölel,
s élni hagy, míg élnünk kell,
majd suttogva szerelmünket
egymásba halva fed el.

Amióta bennem él szíved,
nincs az a lehetetlenség,
s nincs olyan, hogy vég.

Minden napunk új kezdetén
csak csodálva, csak szeretve téged
őrizlek téged, te legszebb diadém.

❤❤❤❤❤❤❤❤

******************************************

Papp Ádám :Mindened levetve...!


Mindened levetve adod magad!

Az idő megállt, s te zihálva
vágyod tetteim.

Úgy még sosem ölelt át
e tűz, ahogy most,
s úgy még nem ért
akaratod a testemig.

Mindened levetve adod magad!

Kérleled, hogy ordítsanak
az éjjelek.

Kérleled, hogy egy szó se
hagyja el a számat,
csak maga legyek a csók,
s úgy borítsalak a vágynak.

Mindened levetve adod magad!

Zene szól, ami csak a miénk!

Magamban suttogom lényed
mindenét, s fentről lassan haladva
érzékeny részedig halok beléd.

Mindened levetve adod magad!

Forróságba merülve éledek újjá,
s e láz csak egy a sok közül,
mégis a legtöbb, a kimeríthetetlen
élet s ami még fontos;

A legszentebb tőled, s ezerszer jobb,
ha csak veled!

..Csak Veled ! SZERETLEK !

❤❤❤❤❤

*******************************

Fazekas Gábor :"Olyan vagy,


mint testnek az egyetlen,

igaz ékszer:

a legcsodálatosabb szempár

és olyan vagy,

mely sohasem vész el

és tiszta vagy, és forró,

mint a leggyönyörűbb dallam,

hangod,

mint ajkaimnak csókod

úgy kell, hogy mindig halljam:

"Szeretlek..."

💕💕💕💕💕💕💕💕
**********************************
Papp Ádám : Gondolj rám



Gondolj rám,
ha épp a semmi pihen csendben
a házak falán.

Gondold együtt: velem
a holnapot, ölelve ránk színeket,
s míg épp a kékben mártózunk meg,
veled kezdődjön reggeleimben
az élet.

A vörös kis árnyak,
míg a fénnyel játszanak,
te húzd közel magadhoz
élethossznyi részem,
hogy téged fonva át
maradjak valóm erejében.

Gondolj rám,
ha a magány sötétjében
érzed lüktetésem hiányát
s hidd, hogy szívem
minden igaza
téged vigyázva figyel rád.

A szürkületben is ott
lebegek veled, kezeid akarva
hogy bajok,
kínok tőled távol essenek,
mert fontos nekm minden maradásod,
minden egyes akarat,
amivel egy életre magamhoz húztalak.

S te beléd örök boldogságot vések,
mert tudom, hogy nekünk e bántás
a világon a legédesebb.

Gondolj rám,
ha épp üzenet sincs
a párnán,
s ne féld, hogy nem vagyok,
hogy eltűnök nyomtalan,
mert mindig itt maradok -
csak olykor szótlan -
időkön túl is szeretve téged.

Örök boldogan.

Mindig Rád gondolok ,

mert Te vagy a szívemben és

a lelkemben **SZERETLEK**

**************************************




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése