2018. június 22., péntek

*MELLETTED*.......




Papp Ádám : Melletted



Előtted talán nem tudtam,
hogyan kell jól szeretni.
Nem is maradt meg a boldogság
mellettem.

Nem tudtam hogyan kell
jól csinálni. Hogyan kell
ebben élni, hogyan kell
nyugodtnak maradni.

Előtted nem tudtam
igaz csókot adni más ajakra,
nem tudtam úgy ölelni,
ahogy a másik akarja.

Csak voltak ők,
ahogy én is voltam.

Aztán megtaláltalak.
Csak te tudtál nyugtatni,
te tudtál a lényeddel
igaz szerelembe sodorni.

Soha, de soha senki
nem tudná jól csinálni
ezt helyetted.

Te vagy minden.

Félek, ha nem vagy,
a magány leple ölel,
de értem a csended.

Érzem a csókod,
ölelésed, hiszem
a szerelmed.

Hiszem lelked dalát,
érzem a biztonságot,
mit én így nevezek: ,,melletted!"

*Jó Veled*,....*Jó Melletted !*

***SZERETLEK***

************************************
❤❤❤❤❤


Remegő vágyaktól martan
Szívednek zsákjába varrtan
Szeretlek téged, te Kedves
Emelj fel néha szivedhez

Szeretlek téged, te drága,
Szívemnek virágos ága
Gyönyörű szirmokkal ékes
Illattal, nektárral édes

Gyönyörűm, szeretlek téged
Mindennél édesebb mézed
Mindennél forróbb a csókod
Érdemelsz ezeregy bókot

Istennőm, téged szeretlek
Szívem legmélyén kereslek
Kék ég magasán talállak
Mindenben csak téged látlak

Taníts meg, kérlek, a jókra
Millió mámoros csókra
Szívemben tőled dal támad
Add nekem, kérlek, a vágyad

Takarj be gyönyörű hajjal
Nevess rám édes kacajjal
Fülemben most is zsong hangod
Szeretlek, kedves, hallod?

Mindig csak téged dicsérlek
Emelj hát magadhoz, kérlek
Tiéd már minden szép vágyam
Neked van megvetve ágyam

Neked van megvetve lelkem
Szívedet már megöleltem
És nem is eresztem többé
Szeretlek téged örökké

**Gyönyörűséges..

Köszönöm Szerelmem...

Én is örökké SZERETLEK !!!**

***************************************

❤❤❤❤❤

Tested az én gyönyörű templomom, a vágyam korbácsa.
A vágyamé, ami szűnni nem akaró viharként tombol bennem.
Megvadítasz, teljesen eszem vesztem!
Gyere hát, ne kínoz!
Ajándékozz meg a gyönyörrel,
Ajándékoz meg a testeddel.
Engedd, hagy elvigyelek magammal,
Egészen a csúcsig repítve.
Majd ott lebegve, minden pillanatát kiélvezve,
Szeressük egymást Kedvesem.
Lelked a védőbástyám, védi szívem, védi lelkem.
Nem hagyja, hogy a magány elrabolja.
Az én szeretetem, mint védőburok veszi körbe szívedet.
És lelked, lelkem folyójába merülve egyé válik velem,
így szeretve egymást kedvesem...
**Igen Kedvesem ..SZERETLEK !**
******************************************
❤❤❤❤❤


JÖJJ KEDVES 🌸💕🌸

Jöjj kedves vissza!
A föld is szomjazik
Mert könnyeimet issza...
Fázik a lelkem is,
Nem jó egyedűl,
Sugj még valamit
Mitől arcom felderűl!
Jöjj elég egy kedves szó,
Nem kellenek nagy szavak...
Veled lenni jó!
Nélküled tél van, nem tavasz!
Jöjj vissza egyedűl elveszek
Tudod kedves félek,
Hogy míg élek,
Téged sosem felejtelek!
Csak fogd a kezem,
Csak óvj ha kell...
Csak kívánj jó éjt,
Nekem csak ennyi kell,
S töröld le könnyeim,
Jöjj csak te, Jöjj vissza,
Mert nélküled a könnyem
Nem hogy elepadna,
Egyre csak árad
Mert hiába várlak!
Nem jó egyedűl...
Szomorú vagyok végtelenűl,
Soha nem tudom már elmondani néked,
Tiszta szívemből szeretlek téged,
Csak téged! Jöjj Hát!!!!
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝
**Én is tiszta szívemből
SZERETLEK TÉGED**
****************************************
❤❤❤❤❤

Védelem

Ugye majd hozzád bújhatok,
S átölel majd két karod?
Fülembe majd halkan suttogod,
Itt vagyok, nincs mitől tartanod!

Ugye fejemet majd válladra hajthatom?
Mert ez az egyetlen oltalom,
Hol nem félek, hol remélek,
Itt engem, semmi baj nem érhet.

S te tűröd majd szótlanul,
Mikor testem szorosan simul,
Mert félek, mert remegek,
Hogy egyszer téged elveszítelek!

Reszket a kezem is és kiráz a hideg,
Mikor meghallom a léptedet,
Minden mi rossz volt, elillan hirtelen,
Ha te velem vagy én kedvesem!

Hangod hallatán én elnémulok,
Nem kellenek szavak és mondatok,
Nézz reám, a szemeim beszélnek,
Mozdulataim veled együtt élnek!

Ugye mindig hozzád bújhatok?
S szorosan fog majd a két karod?
Ugye majd mindig azt suttogod?,
Ên veled élek, s majd veled halok!

Mert csak így lehet, nem történhet semmi,
Ugye sosem foglak elveszíteni?
Sejtjeimbe beleívódtak sejtjeid,
Ereinkben együtt folynak véreink.

Ugye vigyázol rám, amíg csak lehet?
Nem adhatok többet, csak egy életet,
Mi nem tarthat, nem lehet nélküled,
Hát kérlek félts és szeress engemet!

(Lukács Judit)
*************************************
❤❤❤❤❤
Harmath József - Aludj velem

Aludni hívlak: gyere, jöjj velem;
Csak csukd le két szemed, és fogd meg a kezem.
Engedd magad szabaddá bátran - lelked könnyű pihe,
S vágyad elég erős, hogy bárhová elvigye.
Az emlékekhez... Nem kell már, hogy fájjon;
És a jövő reményihez, hol kétség sose bántson.
Nincs mitől félned: álom ez, csak álom:
Minden, mi körülvesz, szépségből szőtt bársony.
Aludni hívlak, mert én is alszom;
Szállok gondolataimból kovácsolt szárnyakon,
Míg az otthonérzés fel nem támad bennem,
Vidáman ordítva: ilyennek kell lennem!
Álom ez, csak álom..?.
A tied, vagy az enyém;
Szorító karjait hívón tárja felém,
Mert a káprázat fényében ragyog.
Gyere, aludj és álmodj velem...
Mert a tiéd vagyok.
********************************
❤❤❤❤❤

Papp Ádám - Téged, csak téged

Minden mozzanatodba - magam -
szüntelen beletemetem,
s jó így nekem, hogy
belőled szalad körém a szerelem.

Reggel,
mikor a kávémat vágyom,
előtte gyengéden csókolsz, hogy éljek,
majd elém teszed,
s azokban a csendekben is szemem
téged csak téged szeret.

Napközben a teendők szakítanak el tőled;
olyankor reám hull egy kicsikét a bánat,
de úgy, hogy közben gondolok rád
minden, de minden keserűség elfárad.

És az este,
amikor újra veled... újra csak-csak minket
forog körül ez az egész világ,
akkor mindig egy dobbanásnyival jobban imádom,
hogy élek, s nem csak magamért... érted!

„Szeretni és szeretve lenni"; ez az,
ami minden pillanatban simogat, mint két kezed
arcomat, s visszaadva mindent
én is a szerelmemmel símogatlak.

*** SZERETLEK***
************************************
❤❤❤❤❤



Papp Ádám - Katarzis

Már az inaimat is szakítja ez a mámor!
Tőled belehalni e mindenbe bárhol, bármikor!

Papp Ádám - Ha megjössz/

Halvány halkan mész el,
de minden gondolatom
szüntelen követ.

Ha megjössz,
a szívem ébren vár,
s majd búrjánzik bennünk a kikelet.

Az est fénye visz,
de a reggel - mint zamatát -
csendesen suhogva hoz.

Két karom közt nyugszol,
s így én is a békét lelem,
ami feléleszt, ami oltalmaz.

Szívem - akár túlhajszolt gép - tombol,
s nem múlik lényem tüze se.
Ha hozzám érsz, együtt égünk el,
de legalább a legforróbb szerelemben.
Megperzselsz, mégis ezzel oldozol fel,
hisz egy vagyunk mi: örök kötelék,
ami kitárt - tudom - ezer, meg ezer
életre még.

Elég, ha szemeidbe merülök,
látom a szépet, a jót, s benne magamat,
mert miattad lettem azzá,
ki hűen állva, érted élve mindent odaad.

Elég, ha épp csak érsz, s közelebb lépsz,
már hevül bennem minden anyag.
Te vagy az élet, s te, ki miatt
majd egyszer kezet nyújtok a pokolnak.

*****************************************
❤❤❤❤❤


Papp Ádám - Ha megjössz

Halvány halkan mész el,
de minden gondolatom
szüntelen követ.

Ha megjössz,
a szívem ébren vár,
s majd búrjánzik bennünk a kikelet.

Az est fénye visz,
de a reggel - mint zamatát -
csendesen suhogva hoz.

Két karom közt nyugszol,
s így én is a békét lelem,
ami feléleszt, ami oltalmaz.

****SZERETLEK***

************************************
❤❤❤❤❤


A SZEME KÉK 💎 VOLT?
💎💙💎💙💎💙💎💙💎💙
Nem tudom ki vagy,
Nem láttalak még,
Milyen is a szemed?
Talán égszínkék...
Csak azt tudom,
A kék eget okolom,
Mert nem is láthatom.
Felhők kúsznak...
S elképzelem,
Milyen lehetsz
Kedvesem...
Mégis ihletője vagy
Ezernyi versemnek,
Hihetetlen érzés...
Egy éve ismerlek,
Mégsem tudom
Ki lehetsz...
Elképzellek,
S látom az arcod...
Hallgatom a hangod...
Rólad álmodom.
Milyen színű a szemed...
S miként szerethetlek?
Az ég is szomorú,
A felhők tovább kúsznak,
Az érzéseim soha el nem Múltak
💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎
*********************************
❤❤❤❤❤


VÉGTELEN SZERELEM 🌹 🌹 🌹 🌹
🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
Úgy érzem a szívem megszakad,
Mint hervadt RÓZSA az ablakom alatt
Szomorú, Magányos, Árva,
Mint bús galamb,
Kit elhagyott a párja...
Könnyezve járok,
Valakire várok
De minden hiába,
Elhagyott, egyedűl...
Bánatom végtelen,
Tőlem elhidegűl...
Májusban... S úgy fáj
Mint hervadt rózsa...
Hullik a szírma,
Csak a könnyeim,
Mi földre hullva,
Gyógyír a bánatomra,
Szomorúan útra kelek,
Nem tudom hová megyek,
Hol találom meg...
De mégis maradok,
Csak a lelkem szárnyal...
Szivárvány árnyal,
Gondolatban messze szállok,
Mert valakire nagyon várok,
Mindennek vége,
Szétszakít a távolság,
Hol talállak boldogság?
Nekem már csak a magány maradt,
S a szívem érted,csak érted,
Darabokra szakad....
Ezer rózsát leszakíthatsz kedvesem,
Csak én vagyok kit megöl
A végtelen szerelem
🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
saját verseimből, életem szerelmének
***SZERETLEK***
*************************
❤❤❤❤❤


EGY HALK SZÍVDOBBANÁS💝💝💝💝

Ereimben lüktet a vér,
Mint megannyi kis patak
Először csak lassan,
Majd egyre gyorsabban,
Testem elönti a különös forróság,
Nyugtatom csak lassan...
De megőrít a vágy
Szerelem ami éget,
Mi sosem ér Véget!
Mert tudom számomra
Te vagy a végzet...
S ha szívem megszünik
A dobbanás,az élet,
S ha úgy tűnik a végzet...
Ha szám utolsó szóra nyílik,
Csak azt sugom
Szeretlek mindhalálig!
💝💝💝💝💝💖💖💖💖
*******************************
❤❤❤❤❤

Hozzád bújva szeretnék
elaludni,
érezni bőröd illatát,
finoman átölelni,
csókolni a szád
finoman,
és reggel
úgy ébredni:
vigyáztam reád!
Álmaidban
kedveskedni,
sok butus dalt énekelni,
tudni mindig
mit kívánsz,
álmodozni
éjjel-nappal,
nem törődni hajnalokkal,
csak nézni,
hogy az ég
mint a szemed
ami oly szép
Aztán sétálni
tengerparton
- egy tó is jó lesz -
de jó itthon
két karodban,
hű öledben,
szépen, békén,
nyugton, csendben,
hinni, hogy ez így
van rendben,
csak egymásért élni
szerelemben -
- csak Veled!
*********************
Hiszem , hogy így lesz!!!!!

****************************
❤❤❤❤❤


Egy csöppnyi kis doboz,
Akár egy gyöngyszem,
ezt rejtem kezeidbe.
Nem engedem, hogy lásd,
Először csak fektesd tenyeredre.
Először így lehúnyt szemmel mondd,
Mit érzel most, mit tartasz:
Azt érzed, az egész világot fogod,
Mégis a legkönnyebb pelyhet,
Ahogy tartod, lassan körülfonod,
Valójában az veszi körül tested.
Érintése, akár a legpuhább bőré,
Apró karcokkal oldalán.
Egy szívbe két név,
Pont a miénk talán.
Illata, mint kettőnk virágszirmai
Ha hosszú éjszaka után ölelsz,
A legszebb illat nekem…

Most kinyithatod szemed, nézd,
S mondd, mit látsz magad előtt?
Alakja ezernyi emléket ölt,
Mindent megtalálsz:
Mosoly egy keretben,
Apró kezek kezekben,
Csókok, ölelés, millió,
Percek, órák, s még előre évek ..
Csak simogatsz,
S én csak simogatlak
Érezlek magamon,
S kívánlak csakis magamnak!
Szavakat suttog,
Apró, kedves szavakat,
Oly apró, mint maga a gyöngyszem,
Mégis világot ad a legszebb szavaknak.
S ha kinyitod, eléd tárul ez a gyönyörű
Mit adok, mit eléd tár mind ez a játék,
Mert az ünnephez a szerelmem ez az ajándék!

***********************************************
❤❤❤❤❤


Papp Ádám : Még, még, még!



Reggeltől estig,
estétől reggelig;

Akarlak
még, még, még!

Akarom az ujjaid
érezni az arcomon,
ahogy onnan lázban égve
körbehalad az ajkamon,
majd úgy csókolsz nyakon,

hogy a tűz tör ki,
ahogy azt nem tudta kicsalni
belőlem még soha senki.

Imádom e nyomokat, imádom
lábaid a derekamon,
s élvezem hallgatni, ahogy zihálsz,
míg én a vadat minden mozzanatodból
csendesen kicsalom.

Az ebéd után,
de a szieszta előtt
akarlak még, még, még!

Azt a csókot, ami perzsel,
ami húsomba mar és szeret.
Gyengéden harapva legszebb
részeid ugyanúgy visszaszeretlek.

Akarlak
még, még, még!

Éjfélkor...
csak az esti fény lássa;
csak ő tudja, hogy
így mártalak bele
az imádságomba,
s a véredet,
ahogy enyémmel
szeretkezve éled újra.

Az a holnap; Az a minden
perc, ami veled, ami tőled
annyira vad, amennyire gyengéd.

Ami annyira az enyém,
amennyire csakis a tiéd.

Akarod! Akarom!
Minden gyűrődésünk
szerelem a paplanon.

Akarlak!

Akarlak
még, még, még!
********************
❤❤❤❤❤

Szeretlek az életemben
Szeretem a ragályos nevetést, hogy szeretem
Gyönyörű mosolyt akarok
A parfümöm rám
Azt akarom, hogy az ölelésed otthon érezze magát
Azt akarom, hogy a cuddles, hogy szeretem
Azt akarom, hogy az ajkad az enyém
Szeretem a csókokat a nyakamon
Az én oldalamon akarlak
Szeretnék együtt menni kézzel
Azt akarom, hogy elaludjon a mellkasomon
Aludni akarok, és megöleltem
Szeretném magával vinni a világon
Szeretnék megcsókolni minden helyre, ahol megyünk
Azt akarom, hogy elüldözzen és megcsókoljon
Szeretném elmondani, hogy szeretlek
Az én oldalamon akarlak
Minden nap velem akarok ébredni az oldalamon
Szeretném megvalósítani az álmaidat
Szeretnék veled boldoggá tenni
El akarok élni veled
Az ajkát élvezni szeretnék egy életen át
Mindig akarok veled maradni
Szeretlek szeretni veled, miközben elmondom neked, hogy szeretlek, hogy te vagy az én szerelmem, aztán elaludtál
Én és csak te akarlak
Végig akarlak
Szeretném a szerelmedet
Azt akarom, hogy csak a szemem legyen
Azt akarom, hogy "kicsi" legyen, ha 1,85 m magas vagyok és 20 cm fölött vagyok
Szeretnék felhívni a szeretetet az egész életem végéig
Szeretnék képesek szeretni örökké.
Szeretlek bébi, te vagy az én minden
**************************************
Én is ezt akarom ! ***SZERETLEK KICSIM !*****
...És az sem baj, hogy sámlira kell állnom,
ha meg akarlak csókolni, mert én ...
mélynövésű vagyok ( 158 cm.)

*******************************

❤❤❤❤❤

hányszor szeretném elmondani neked, hogy szeretlek
Hányszor kell elmondanom, hogy te vagy az egyetlen jó
és a legnagyobb hódításom?
Hányszor kell elmondanom neked, hogy köszönöm az életemet
mert nekem találkoztam valakivel, mint te
Végtelen idők, szerelmem. Végtelen időkben azt akarom mondani
és kiálts az egész világnak, hogy te vagy az én örömöm
remélem, te vagy az én győzelem az életemben
Szeretném leírni, rajzolni, énekelni
végtelen időkben azt akarom mondani neked, és bizonyítani kell neked, hogy szép vagy
ezer érdemeivel és hibáival együtt olyan szép vagy, mint te
Nem szeretném, ha más lenne
Nem gondolhatok egy életre nélküled
mert nélkülem nem élne
*************************************
❤❤❤❤❤

Ki tudja,hány perc,hány óra, hány nap az élet?
Öszintén remélem,mielőtt életem végére ér,
Lesz még szerencsém ölelni, szeretni téged.
Eljössz e egy nap szerelmemért?
Semmit nem várok, csak remélek.
És mint az óramutató az órán, mendegélek,
Ha már nem lesz holnap, én attól sem félek,
Nem fáj a szív,ha nem dobog,és nincs benne élet.
De ma még itt vagyok, és még élek,
Szeretlek,mig a nap ragyog az égen.
****************************************************
Én is nagyon szeretlek !!!!!!!!!!!!!!
❤❤❤❤❤


Úgy kellesz, mint
a fűszer, mi izgató,
a gyógyszer, mely lázat csitító,
a bor, mely bódító,
a szó, ami hódító!
Kell még...
néha erő belőled,
olykor gyengédség felőled,
édes csókod, ölelésed,
borzongató érintésed,
kezed minden mozdulata,
szíved összes dobbanása!
Az is, hogy...
felemelj és elringass,
ha széthullok, összerakj!
Együtt...
álmodjunk és ébredjünk,
szárnyaljunk, ne csak vergődjünk!
Hogy együtt...
keressük a végtelent,
újraélesszük a vértelent,
ne parazsat, nagy tüzet,
oldhatatlan szerelmet.
Az is...
hogy életet adj, majd elvedd azt,
szívembe hol telet hozz,
hol tavaszt!
És így is...
cseppenként vagy egészben,
félszegen vagy merészen,
csendesen, szerényen,
vagy szenvedély hevében.
Halkan vagy ordítva,
nevetve vagy zokogva,
fiatalon, erősen,
fáradtan és öregen.
S, ha már nem leszel,
csak némán és csendesen,
veled halok én is, Kedvesem!
***************************************
❤❤❤❤❤



Hogy mit érzek irántad, megfogalmazom,
Hogy szeretlek téged, ezt jól tudom.
Ha boldog vagy, veled nevetek,
Ha szomorú, veled szenvedek.
Ha sírsz, könnyezem én is.
Ha kacagsz, kacagok én is.
Ha gondod van, segítek megoldani,
Ha beteg vagy, én akarlak ápolni.
Ha nem vagy velem, én féltelek,
Ha hazaérsz, fellélegezhetek.
Ha ellenség jön, én megvédelek,
Ha kell, életem adom érted.
Ha neheztelsz rám, kiengesztellek,
Ha szeretsz, viszontszeretlek.
Nem tudlak megváltoztatni, nem akarlak,
Nem fogok változni én sem, ne akarjad.
Egy kicsit én vagyok, és kicsit érted,
Így, és ezerféleképp szeretlek téged!
******************************
***DETTO***

❤❤❤❤❤


Talán a szívem most szemtelenül merész,
s félek, hogy minden szó, már túl kevés.
Ma hozzád szólni vágyna ajkam,
úgy,ahogy a világot Benned láttam.
Lám, így lettél Te bennem üde reggeli gondolat,
kisöpörve,elűzve minden baljós gondokat.
Még nem ütött a harang misére,
De szép lelked, már rálapult szívemre.
Édes hangod nélkül így lett a drága csend,
s karod, békeszigete, hol megpihent a rend,
a sokat hajszolt, kergetett, megfáradt szívem,
miről oly gyakran képzelem s hiszem,
csak azért doboghat még újra,
hogy végre s mindörökre megtanulja,
Te vagy az élet illata, édes íz a számban.
Mikor nagy melegemben hűsszellő érintésére vágytam,
voltál Te a hűst adó harmat az én lázas testemen,
vadrózsaillatát hordó szellő a zöld réteken.
S így lett haragod sötétfelhő, belőle nyári zivatar,
vágyad izzó éh, mi csupáncsak engem akar!
Tőlem a messzeségben jártál, zsák borult szívemre,
könny csordult az üres helyedre.
Irdatlan hiánya féltőn simogató kezednek,
álmatlan leplet cipeltek könnyes szememnek.
Voltál magad, éjszakámon a fény,
árnyékom, az elérhetetlen lény.
Vigaszt, örömöt hozó mennyei tündér,
kinek pillantása, egy élettel felér.
S csillapító, hűvös, kristálytisztavíz rekkenő nyárnapon,
forró csókod bőrömön, a csattanó vakon.
Édesen fájó szabadságom és rövid, tüzes láncom,
melegségem fázós hajnalon, s részegítően szép álmom,
kihez érkezni, s odabújni mindig vágyom.
Te lettél s vagy a tündérvilágom,
az igaz, nagy szerelmem, boldogságom!
**************************
Nekem pedig Te vagy a Minden !
**SZERETLEK**
❤❤❤❤❤



Gyere közel
Szorosan ölelj
Szeress kedvesem

Fogdd kezem
És légy velem
E csendes éjjelen

Jöjj velem
Én vezetlek
Kövess hát engem

Elviszlek téged
Egy csendes helyre
Mely nekem
Az én mindenem

Megleplek
Szerelmem
Egy kedves
Meglepetéssel

Csak neked
Hunyd le szemed
Tárd ki szíved
És képzeld el...

Hogy minket
Elönt örökre
A szerelem

Az én szívem
És a lelkem
Melyet adok neked
Fogadd el kérlek

Élj velem
Légy enyém
Mert az életem
Tiéd egyetlenem

******************************
Köszönöm Egyetlenem !
Nagyon SZERETLEK

❤❤❤❤❤























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése