2018. november 9., péntek

**SZERETEM**.......


Szeretem

Szeretem az ajkadon
pihenő dalokat,
mik bennem zenét szülnek.

Szeretem benső hangjaid,
amik a sötétben is enyéimmel
összeülnek.

Szeretem azt az egészet,
mit mi ketten alkotunk.

Szeretlek téged, s
csak remélni tudom, hogy végleg
így maradunk.

Szeretem az illatod,
a mosolyod, ami élet
nekem a reggeli neszben.

Szeretem a lényed,
s hogy szerethetlek téged.

Szeretem a csended is...
tudom; olykor több nem kell.

Szeretem az ölelésem
reád adni, mert akkor bennem
sincs hideg, se fájdalom,
ha tőled egy pillanatban is
a mindenséget kapom.

Szeretem az életet, ha
veled élem meg.

Szeretlek téged... míg csak élek.
Papp Ádám
***************************
***SZERETLEK TÉGED ÉLETEM***
********************************


Sötétedik,zuhan a holdvilág,gyere és hajolj fölém
fürdess meg szerelmed tüzében,mert szemedben még a
csillagok sem fáznak.

Szeress egy virágot mely örökre nyílik,szeress egy lányt
ki hű lesz a sírig.

Te vagy nekem az egyetlen.Véges közt a végtelen.
Vágyak közt a féktelen.Fontosban a lételem.
Szívemben a szerelem.

************************************

Esdeklés
Ányos Pál

Csak egy csókot lophatnék le ajakadról,
Vagy egy rózsát gyengén piruló arcádról!
Rabbá tett szép szemed,
Gyönyörü termeted.
A tiszta erkölcs mosolyog személlyedről;
Venus tüzhelye füstölög a szivedről.

Ollyan vagy, mint a tavaszi vidám erdők,
Rózsák illattyával játszó szelek, mezők.
Sziv gyönyörüsége,
Éltem édessége!
Bárcsak isteni személlyed enyim lenne!
S kezed által szerencséssé az ég tenne!

*****************************

"Te vagy az egyetlen a földön,
Akiért mindent megteszek,
Veled életemet töltöm,
Nem csak a múló perceket.

Nem ígérek kincset, csillagot,
Csak hű szívet adhatok,
Érzem másé nem lehetsz,
Én is csak a Tied, ha igazán szeretsz."

Goethe
*************************

"Csak beléd tudok kapaszkodni, csak a te közelséged tart még egyben.
Kérlek tarts, darabokra hullok nélküled.
Most szeress nagyon.
Most tarts ki mellettem..."

********************************

Papp Ádám: Suttogó erő

Most könnyezik az ég,
mert sírni látott téged.
Hideg van, és ma az
enyhe mosoly se hoz tüzet.

A szél szava néma,
zavaros a dallam.
S én is csak
nézni tudlak halkan.

Halkan, s kezed fogva
adom magam erejét,
így tán könnyebb viselni
a bánatok fájó sebeit.

De mit neked az enyém,
hisz benned tombol a fény,
mely mindig talpon marasztal,
ha elesnél.

Nincs olyan ember, ki téged
porba tudna lökni.
Hiába is akarná, úgy is
ő fog elesni.

Érzem a rezgéseid,
hiába vagy szótlan.
Elég csak egy suttogásod,
s a világ benned újra halhatatlan.
***************************

Könnyed levegődben...

Könnyed levegődben
mártózva meg,
hívlak - csak - hívlak
gyengéd szerelemnek.

Rózsa vagy nekem;
tüskéid élét
viselem - míg élek -
érted dobogó szívemen.

Illatodba merülve
kéjes körforgásom,
- miként tiéddel szeretkezik -
örökünk folyton szépülni látom.

Te voltál
magányom leple, ha fáztam,
s forró boldogságom,
ha abban álltam,

Te vagy az,
mit más nem, én becsülök.
Könnyed levegődbe megtisztulva
- és mindenem adva - merülök.
Papp Ádám
****************************
Nem is tudom mi lenne velem a
csodálatos verseid nélkül !
Köszönöm Mindenem !
***SZERETLEK !!!***



***************************

Papp Ádám: Hajolj közel

Csak egy szóra,
csak egy csókra még
hajolj közel,
s engedd, hogy e kis mámorban
két karom - mint oltalom - fedjen el.

Engedd magadba azt,
mit belőlem szeretsz,
s hagyd rám, hogy kiöleljem
én is azt, mit nekem szánsz,
mit úgy is belém temetsz.

Fogd meg a kezem,
ne kérdezz semmit.
Most bűn szólni,
több a csend!

Te is tudod,
hogy mennyi mindent jelent.

Csak egy szóra -
ami néma, amit a szív üzen -
csak egy csókra még
hajolj közel.

Legyünk vétkesek mégegyszer,
s míg élünk, vádoljanak minket
igaz, szerető tetteinkkel...

**********************

Papp Ádám: Ima

Te legyél reggeleim
legelső fénye.
Te legyél a menedék,
titkaim őre.

Te legyél az,
kihez az odabújás
nem csak szerelem.
Te legyél,
ki nélkül minden perc
a pokol legyen.

Te legyél,
kinek étke lelkemig
tölt fel.
Te legyél,
akivel a szívem
egy helyen ver.

Nem kérve mást,
csak a maradásod,
huncut mosolyod,
tiszta igazságod.

Szemeidben tüzet,
ajkadról nedűt,
mi bármikor eloltja
a szomjam.

A világot akarom veled,
s, hogy ezt mind
viszonozzam.

Te legyél,
kivel az élet játék,
legszebb csaták sora.
Te legyél,
akiért lélegzem holnap is,
s, ha kell, én
meghalok ma.

********************

Te légy az őrzőm, Te légy a kincsem,
Te légy a csendem, szó ami nincsen.
Te légy a párom, álmodd az álmom,
Te vezess által az égi varázson.
Szóljon a hangod, törjed a csendem,
vesszen az éjjel szürke szívemben.
Csengjen az ének, járjad a táncod,
lelkembe oltva égjen a lángod

************************
Légy te napfény,
s én a szín
Légy te sóhaj,
s én a kín
Légy te bánat,
s én vigasz
Legyél virág,
s én tavasz...
Légy te a szem,
s én a távol
Légy te a hős,
s én a bátor
Légy te a sor,
s én a pont
Légy te a test,
s én a csont...
Légy te gyertya,
s én a tűz
Legyél vízpart,
s én a fűz
Légy te vándor,
s én út pora
Légy világűr,
s én asztronauta..

*****************************

Száz karú öleléssel várlak
Száz karú öleléssel
várok rád hogy találkozzunk
hogy felébresszem
szunnyadó vágyad
hogy öled göndör rőzselángja
perzseljen meg , hogy vad
csókokkal edd a számat s finom
érintésekkel tégy karddá amely
a te mélyedbe vágyik
hogy lüktessen benned
lassan , finoman és gyorsulón
lázas , forró sóhajokkal
kifulladásig
Száz karú öleléssel
várok rád
minden elmulasztott
ölelés vágyával , minden
kamaszos sóvárgással
minden csókra nyíló
szenvedéllyel minden
bűntelen paráznasággal
miden igézettel ,minden
akarással, imádva melled
és széttett lábaid csodáit
hogy lüktessek benned
lázas, forró sóhajokkal
zihálva , kifulladásig
Száz karú öleléssel
várok rád hogy találkozzunk
Bálint István

****************************
Lágy, selymes bőröd gyöngyházfehérje
Rejtelmesen villan a félhomályban
Titkokat rejt testednek mélye
Kutatok hát az éjszakában.

Zsarátnok festi meg a bársonyos sötétet
Körülvesz minket a tavasz, az éj, az élet.
Lánghajad pászmája megvillan a párnán
A boldogság szívemben égő szivárvány.

******************************
Papp Ádám: Könnyezve áldalak

Amikor közel vagy
a nyugalom élteti szívem,
de ha messze vagy,
úgy érzem semmim sincsen.

Szeretem a szemeidben
testetöltő szerelmedet,
szeretem gyönyörét;
a csillogó kikeletet.

Vágyom, hogy simíts meg,
hogy hozzám érj.
Vágyom, mert e világ
bennem csak tőled él.

Tőled, ki megmutatta,
hogy kell szeretni,
s ebbe lassan, mosollyal
belehalni.

Megmutattad az örömöt,
a dalok rejtett csókjait.
Megmutattad a bánatot,
s a szürkülő elmúlásait.

Könnyezve áldalak
te édes, te drága csillag.
Hunyj ki lassan szememből,
de csak akkor, ha majd az élet
a halálnak ad...
***********************
***SZERETLEK !!!***

***********************

''Várlak, hogy elmondhassam: légy nyugodt, vagyok és leszek Neked. (...) Meleget kell egymásra fújnunk. Szeretetkötelekkel kell összekötnünk magunkat. Hideg a világ. Kihunynak a tüzek. Kell a tűz. Kell a fény. Kellünk egymáshoz. Hajtson egymáshoz a vihar. Kergessen egymáshoz a csend. Ne engedjük kihűlni magunk. Mert egyedül, egyedül olyan iszonyatos.'' ❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
- Latinovits Zoltán
************************************

TE vagy a szív,mely bennem dobog,
TE vagy a vér,mely bennem csorog.
TE vagy az ihlet,mellyel írok,
TE vagy a könny,mellyel sírok...

TE vagy a szem,mellyel látlak,
TE vagy a vágy,mellyel várlak!
TE vagy a lélek,mely engem éltet.
TE vagy az ábránd,mellyel képzelek!

TE vagy a herceg,aki eljön értem,
TE vagy az,akit az égtől kértem!
TE vagy a kéz,mellyel hozzám érsz,
TE vagy mindenem,mert bennem élsz!!!
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
*****************************************
Te vagy a szívem , Te vagy a lelkem .
.......... Te vagy az életem !
***SZERETLEK***
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
**************************************
Papp Ádám: A végzet

Csak engem figyelj: a szememet.
Azt lásd, ki tényleg én vagyok.
Hazug szókkal, buta álarcokkal
szívedbe én úgyse hatolok.

Nem is szólok, ha nem muszáj,
épp elég, mit egy mozdulatom üzen.
Ne hagyd, hogy a szürkület betakarjon,
s ne hagyd, hogy elsodródjunk
a kettőnkből születő tengeren.

Kezeid után kapnék, de várom,
míg te azt az enyémbe temeted,
s várom, hogy szívemben
halljam dobbanni a szíved.

Ha el is fordulsz, látom,
hogy titkon lelkem kutatod.
Nem tudom miért jó e játék,
de hagyom, hogy csináld,
hogy kiismerd, mint a sok-
sok el nem mondott titkot.

Még mindig nem szólok.
Egymást járjuk át a csendben.
Ha csak ennyi jut nekünk,
nem bánom. Én hagyom rámenni
a részem.

Hagyom, hogy tovább menj,
ha így te jónak látod,
s hogy még jobban kiéld
ezt a tébolyult világot.

Hagyom, hisz magamhoz
sosem köthetlek téged,
csak folyton szerethetlek,
mint visszajáró felét
az az egyetlen végzet.
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
********************************
Rózsa, Rózsa, vörös Rózsa,
Szívem pici biztatója,
Tavaszomnak elhozója,
Lelkem boldog altatója,
Bánatom elzavarója,
Rózsa, Rózsa, vörös Rózsa!
Rózsa, Rózsa, kedvesem,
Fény ragyog a szemeden,
Beszélsz hozzám kedvesen,
Táncol szavad lelkemen,
Boldogság ül szívemen,
Rózsa, Rózsa, kedvesem!
Rózsa, Rózsa, virágszál,
A válladra madár száll,
Gyönyörű szép kismadár,
Vidám dala felém száll,
Boldogságom Te vagy már,
Gyönyörű szép Rózsaszál.
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
******************************
**Gyönyörűséges kedves vers!**
**Elvarázsoltál Kedvesem !
Köszönöm !**
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
*******************************
Olyan vagy, mint az ópium:
magamba szívlak, s minél többet,
annál jobban kell az a többlet,
amivel a delírium
átlendít egy másik világba, -
hozzád, - merthogy mákonyos illat,
én téged önmagadért szívlak, -
kábulatom oka és tárgya
egyszerre vagy, - s amikor nem vagy,
te vagy, aki aludni sem hagy;
e nász nélküli nászi ágyon,
e magányos éjféli órán
te vagy hideglelős hiányom
és te vagy az elvonókúrám.
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️
**************************

Papp Ádám: Neked vagyok!

Valami varázsos nóta
búg most is bennem,
mely lükteti szívemet,
s végigfolyik az ereimben.

A közelséged az! Érzem,
mi mindezt élteti;
Az illatos, a tested, a lelked
hív engem játszani.

A csók az pont az i-re,
legjava egy percnek is,
s ha elkalandoznék benned,
az mindig bentebb visz.

Ez a célja! Bódít,
mégis erőt adó élet-szelet,
melyhez az én ajkam
mostoha sosem lehet.

Nem lehet, mert úgy
bennem is elégne valami.
Valami, ami fontos; a jelen,
s vele a jövőm hű lapjai.

De ne félj! A csalfaság
nem laktató étkem.
Ha azt mondom: ,,csak neked vagyok!"
azt szívemből beszélem...
❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️

**********************
TÉGED LÁTLAK HA BEHUNYOM A SZEMEM💝💝💝

Eszem súgja feledjem
A szívem azt szeretem.
Ha lehunyom a szemem,
Téged látlak kedvesem.

Tudom jól hogy csak álom,
De ott nem kérheti számon,
Senki a világon, s várom
Arodat újra, meg újra látom.

Érzem ajkad a számhoz ér
Testemet elönti a forró vér...
Szemed súgja szeress még,
Ez az álom olyan szép.

Behunyom szemem s látlak,
Vágyamban nincsennek gátak,
Álomba ringatnak a vágyak...
S holnap újra vissza várlak

*********************************
Nem is tudod

Nem is tudod,
amikor megtaláltál,
a világ elől menekültem,
mint ázott falevél a
semmi közepén keringtem,
s mezítelen lelkemen,
megcsendült az a rég-vágyott
dallam, amiben hittem.

Nem is tudod,
amikor átöleltél,
a hömpölygő lét,
megállt körülöttem,
az idő kerekén vicsorgó bánat
elrepült felettem,
együtt - veled a végtelenben.

Nem is tudod,
amikor lebontottad a falakat,
az utolsó kockában eltemettem,
megfáradt múltamat,
a nyári esők egyetlen cseppjébe
költöztem,
s a pillanat - felhőkbe engedtem,
az életem.

Nem is tudod,
hogy a szavakat,
amikor nem akartam,
csendeddel a szívembe írtad,
s megmutattad a szeretet
parányi erejét,
akkor megtudtuk, egyetlen
otthonunk igaz melegét,
kettenönmagunk- .

❤❤❤
*******************
Sohonyai Attila - Várlak

Várlak téged reggelem első eszméletében,
lépéseimben téged hallak a konyhába menet,
a kávénak gyöngyözésében néz rám szemed;
várlak téged.

A nappali munka monoton perceiben,
mikor elém fest ez érthetetlen érzés,
minden gyorsaságom veszem, sietek,
így várlak téged.

S ha a délutáni merengés sétára késztet,
nézem ahogyan a sárgásan részeg,
learatott búzakalászok összeérnek.
S ilyenkor vagyok igazán féltékeny,
hisz nekik már jelen, amiért én várlak téged.

De mikor kormosodik kékje égnek,
minden mi eddig nyüzsgött, nyugovóra térnek,
én maradok csupán, kiben hangosan zúg,
cseng, kolompol az ének,
mert megjöttél, s ölelhetlek téged.

*************************
Ha majd bánat tépi lelked,
és nem lesz ki fogja két kezed,
én ott leszek!
Ha már mindenki más elhagy,
és elfelejti hogy ki is vagy,
én ott leszek!
Ha tested betegség bántja,
és ajkad csak a gyógyírt várja,
én ott leszek!
Ott leszek és fogom kezed,
hiszen szívem téged szeret,
ott leszek, csak akarnod kell!
**********************************
***AKAROM !!!***
**********************************
Csöndes temetőben

Sírod szélén állok
Virágokat csodálok,
Idézem a múltat ,
Ma is eszembe juttat
Képeket mi szépek,
Kicsit közelebb lépek,
Hallgatom a csendet
Mi ott lakozik benned.
Most nem akarok sírni
Inkább levelet írni ,
Mit le teszek ma neked
Nézd, rá írtam a neved ,
Virágok közzé rejtem ,
Mi volt, sosem felejtem,
Imádkozom , majd megyek ,
Hogy egyszer veled legyek.
H I .

*******************************

***Könnyezem és Várlak !!!***

*************************************

-Csak akkor szeress, ha engem akarsz,
Csak úgy, ha érzed velem maradsz !
Csak akkor,... ha nem kell félned,
Ha szívedben apró fények égnek !
Ha nincs mit megbánj, ha nincs kit sajnálj,
Ha nem fojtogat mit hátrahagynál !
Akkor is, ha szépségem elveszik,
Ha mások a napomat tönkreteszik !
Akkor is hozd vissza a mosolyom,
Töröld le könnyeim, felejtesd el gondom !
Mert akkor is rád vágyom, érted élek,
Csak fogd a kezem, és sosem félek !
Ne hagyj magamra egy percig sem,
Tudnod kell, még élek gondodat viselem !
Hiszem, hogy örökké tart a Te meg Én,
Akár a mélyben, akár a világ tetején !
Nyújtsd kezed, ha gyenge vagyok,
Emelj fel, ha nehezebbek a napok !
Ne sajnálj, csak lássam szemedben a lángot,
Akkor úgy érzem, veled túlélem a világot !
Jöhet nehézség, viharos, tomboló szél,
Látok a sötétben, mert Te vagy a fény !
Te vagy a fény, Te vagy a remény !
- Sz.v.é.v. -


******************************************
***Téged akarlak és Veled maradok !***
**************************




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése