2018. december 30., vasárnap

*KEDVESEM*...


Kedvesem,
ha egy nap majd megértem,
már nem érzed meg, hogy meg kell csókolni,
mert már nem érzed magad gyermekként,
Bár öreg és beteg voltam,
Mindig okot találok arra, hogy megcsókoljak.

Az én örömöm,
még akkor is, ha annyi nõ van az életben,
Soha nem leszek veled, mint te,
mert jobban szeretlek, mint bárki más
egyedülálló a szerelmére,
áldozni az életemet.

A szívem
minden alkalommal, amikor téged elvesztettél,
minden alkalommal, amikor nem voltam következetes,
az én túl nagy szeretetemért,
elfelejtve, hogy mi szerepem,
Kérlek bocsánatot.

Mindent elmondhatsz magadról,
mentse el a szívét a kétségekből és félelmekből,
és ti soha nem fogom megítélni az életedet,
még akkor is, ha életet adtam neked,
Szeretném lenni a barátod és a bizalmad,
mindig készen áll a nehézségekre, hogy segítséget nyújtson neked.
..............................

Papp Ádám: A hitem

A szerelem az én hitem!

Gyere velem!
Hagyd, hogy elvigyelek
a templomomba,
hol eltűnni vágyom veled
gyönyörű napjainkra.

Tudd meg azt, hogy mennyit,
de mennyit ér ez nekem,
akárcsak az életem,
s engedd, hogy mindezt
veled osszam meg.

A szerelem az én hitem!

Nem akarok harcba szállni,
nem akarom azt a rendes utat járni.
Ebből nem gyógyulhatok ki,
de nem is vágyom rá,

csak rád, hogy itt legyél,
s szemeid igaza merítsen
a mindenek alá.

A szerelem az én hitem!

Ma este elviszlek a templomomba.
Meztelen adom át magam,
és a szabad lelkem nyújtom feléd,
mert létemnek - tiéddel összekötve -
az a legféltettebb darab.

A szerelem az én hitem!

Érted imádkoztam, érted születtem
és megtaláltam azt a darabot,
melyből újra és újra színekben
ragyog az életem.

Megismertelek, itt vagyunk...

Veled teljes ez az egész,
mitől érdemes ez egy földi létem.

Szeretlek,
s ez az szerelem az én hitem!
****************
*** SZERETLEK***
*****************

Az enyém vagy?
Vagy én a tiéd?
Álmokba fűzött csalfa szenvedély;
Szerelemre vágyva..!
Ébrednék karjaid közt izzó parázsban
********************

Szomjúság

Ha nem vagy itt,
üres minden,
s mint a vak sötét,
úgy kebelez be a bánat,
s e néma csendben is
erős szomjúság gyötör
utánad.

Ilyenkor lélegezni sincs
kedvem, élni annyira se,
de mindig várom,
hogy fényed végre
újra az enyémet köszöntse.

Ha nem vagy itt,
fájó tekintettel nézem a semmit,
ami itt van, ami csak veled szép.

Ha nem vagy itt
e szomjúság tép szanaszét.

Üres poharakban,
keresem cseppnyi részeid,
de sehol sem talállak téged,
csak akkor, ha jössz, ha itt dobogsz,
s ölelésed, csókjaid tengerében
fürödhetek újra meg,
mint, ki nem tudja, hogy a holnap
mit is hoz.

Ha nem vagy itt,
egyszerűen haldokol szívem.

Ha nem vagy itt,
szürke minden, csúf a tér,
a lenti tájak.

Ha nem vagy itt,
erős szomjúság gyötör
utánad...

Papp Ádám
********************

Vágyam
Tűzzé hevítem
Testeden,
Hogy érezz,
Érezz végtelen.
Egymás rabjaként,
Nászunk hangja ébred...
Markomban szép, szelíden,
Lágyan lassú lázban,
Úgy zokog lüktetésed,
Mint testemben a kéj...
Vonaglik,
Akár a csend,
Mely hosszú hatalmat szór
Feletted.
***********************

"Szeretlek" azt jelenti, hogy elfogadlak annak az embernek, aki valójában vagy, és nem akarlak valaki mássá változtatni. Nem várok el tőled tökéletességet, ahogy te se tőlem. Azt jelenti, hogy szeretni foglak, és melletted fogok állni a legrosszabb időkben is. Szeretni téged, amikor nincs jó hangulatod, vagy túl fáradt vagy, hogy olyan dolgokat csinálj, amit én szeretnék. Szeretni téged, amikor padlón vagy, nem csak akkor, amikor jó veled lenni. "Szeretlek" azt jelenti, hogy tudom a legmélyebb titkaidat, és nem ítéllek el ezek miatt, csak azt kérem cserébe, hogy te se ítélj el az enyémek miatt. Azt jelenti, hogy érdekel annyira, hogy harcoljak azért, ami nekünk volt, és ahhoz eléggé szeretem, hogy ne engedjem el. Azt jelenti, hogy Rád gondolok, Rólad álmodok, folyamatosan akarlak és szükségem van rád, miközben azt .....""remélem, """ ... hogy Te is hasonlóképen érzel irántam.
*******************************
Nem "remélni" ,hanem tudnod és érezned kellene
hogy én is szeretlek , szükségem van Rád , és
minden vágyam , hogy melletted legyek !........
.........És azt gondolom , hogy ha ennyire akarjuk
mind a ketten , akkor álmaink valósággá fognak válni !
***********************************

Az vagy nekem Olyan vagy nekem mint tigrisnek egy puma az vagy nekem mint bimbónak a tavasz az vagy nekem mint kulcsnak a zár az vagy nekem, mint csóknak a szád mint testnek a vágy úgy vagy nekem tűznek a hasáb úgy vagy nekem mint földnek az ég az is vagy még s csókomban- csókod gyönyörűség.
********************
Millióóóóóóó Forróóóóóóóóó Csóóóóóóók..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése