2019. február 9., szombat

❤️Mit jelentesz❤️

❤️Mit jelentesz❤️
Minden veled töltött pillanat 
Szívembe egy örök emléket vés. 
Hogy elmondjam mit jelentesz nekem 
Mi szót ismerek mind kevés. 
Te vagy számomra a fénysugár, 
Mely utat mutat az éjben. 
Te vagy nekem a kismadár,
Mely tavaszként száll a télben.
És Te vagy még annyi minden,
Mi fontos és szent nekem,
Mit, félek, fájna elveszíteni,
Hisz Te vagy nekem az életem.
  
*********************
SZERETLEK  ÉLETEM  !!! 
***********************
  
Egyszer azt mondtad...
- Csillag leszel, fény nélkül –
Megdermedtem az űrben,
Átfagyott, hulló rögként végül
Szemed sötétkékje óvatosan
átölelt, és ringatott,
Mágnesként húztál a földre, 
jégpáncélom elhagyott,
És melengettél száz évig,
míg fénnyel telt meg lelked párja,
Szórta kincsét messze tájon,
hol bolondok tömege várja.
Csak egy térít magamhoz,
Legyen bármi az ítélet,
Csillag leszek fény nélkül,
Ha forró ajkad íze éget!
***************************

Szeretkezve 

Ahogy a sötétség festi be
szürkére az eget,
testedre puha,mint puha paplanként,
úgy borulok Rád..
Mélyben, tűzzel lüktető
vágyam keres, hol kitörhet
majd a robbanó vulkán.

Lágy csók, mivel érinteni
kész ajkam,forró ajkad
Majd kéj kedvvel csúsztatom
szét lábaid..
Suttogó nyögésed ringatja
dalban mondott, testünknek
feszült, vágy .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
****************************
Talán elér e vers...

Hideg van és magány nélküled...

Annyiszor, de annyiszor elfog
a félelem, hogy mi lesz, ha
nem ér el hozzád a két kezem,

de talán elér e vers időben,
hogy tudd a titkot: Szeretlek,
míg egyben van e világ,

s utána is hű maradok
hiába választanának szét
messze a galaxisok.

Ez csak egy könnyű versem;
olvasd reggeli könnyedségben,
esti szellők frissességében.

Olvasd, ha sírni vágysz,
ha nevetsz, és megtalálsz.

Csend vagyok, de nevedet
mindig, mindig ordítom,
hogy ott belül halld meg
a szerelmet, mi ezer életen
át fűz minket össze.

Hadd legyek selyem,
mi szüntelen ölel.
Hadd legyek szél,
mi csak tiédet köszönheti.

Hadd legyek egyetlened,
kit más keze nem érhet.

Hadd legyek élet; benned
úgy, mint te enyémben.

Hadd legyek a vég is,
mi újjá szül minket,

s hálát adva csókoljon,
míg boldogsággal áld
ez a szép lehetetlen...
Papp Ádám
  

*********************
 ***SZERETLEK !!!***

Szeretnélek a karjaimba zárni, 
Szeretnélek ismét látni. 
Érezni tested melegét, 
Ami szüntelen kéri, hogy MÉG!!! 
Akarom a gyönyört a szenvedélyt, 
Akarom a szépséget és a kéjt; 
Ami felhevíti egész lényemet, 
Nem kérek mást, csak egy Boldog Életet!

 ***SZERETLEK !!!***

Papp Ádám: Ha ajtómon kopogtatsz...

Ha ajtómon kopogtatsz,
s én beengedlek,
tudd, hogy nem csak
a boldogságaim ismered meg.

Lesznek könnyek,
tájak, hol a bánat Nagyúr,
s a puha érintések közt
tüskére lelsz, ami szúr.

Nem vagyok csalfa;
több igazira szültek engem,
de patyolat sem vagyok,
hisz olyan ember igazán nincsen.

Jó próbálok lenni;
hű ahhoz, ahogy élek.
Jót próbálok tenni;
nem várva semmit cserébe.

Ha ajtómon kopogtatsz,
s én kinyitom,
csak hunyd le a szemeid,
és kövesd a hangom.
   
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
***************************


Megérintettem a tested.
Szíved válaszolt
Egymás szemébe néztünk,és tudtuk
 a lelkünk már egybe forrt.
Szenvedéllyel öleljük egymást és 
így repülünk a végtelen Galaxisban.........
   
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
**********************

Most csak melléd fekszem és nézlek, 
de nem szememmel, nézlek a számmal, 
nézlek bőrömmel, kezemmel, 
nézlek kigyúló szempillámmal.
Vakok látnak úgy, ahogy én nézlek. 
A föld az eget így betűzi. 
Így tapogatják világtalan fények 
csillagok borzongó betűit  
   
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
***************************

Szeretlek!

Kimondom újra meg újra,
és sohasem kopik el
e szó varázsa…
Sőt,
minél többször
helyezem tenyeredben
kendőzetlenül e szót,
annál biztosabb,
hogy félénk, ám szerető szíved
fészket rak
én bennem!
  

 ****************
***DETTO !!!***
*************
Szeretnék veled lenni minden éjszakán,
Bevallani, hogy szeretlek igazán.
Nézni csöndesen két égő szemed,
Egy forró csók után bevallani,
Hogy nem tudok élni nélküled.

Szeretném, ha tudnád,
Hogy szeretlek téged,
Szeretném, ha tudnád,
Hogy csak miattad élek.

Szeretnék a szemedbe
Mélyen belenézni,
És elmondani, hogy nélküled
Nem tudok élni!
 
********************
****SZERETLEK !!!***
****************
Szerelem-Blues

Csak még egy nótát
ma hadd játszak el.

Nagyon érzem. Akarom! 
Lassú leszek, és gyengéd.

Rádcsókolom ezt a dalom.

Csak még egy perc...
Ne takard el szemeid,
Ne fordulj el.
Hadd töltselek meg élettel.

Csak még egy szó...
hagyd, hogy forrjon a véred.
Adom a ritmust,
s te legyél az ének.

Csak lépj egy kicsit közel,
hogy beigyam illatod
vágyva azt a csókot,
mit - elrejtve - kapok.

Csak még egy érintésed...
vonulataid vágyom.
A lelkem dallamokat szül,
s még, még, még kívánom.

Leheletnyi nedűd hagyd rám,
hadd vigyem sírig el.
Te csak hallgasd, hogy a szív
bennünk mit felel.

Rádhagyom ezt a nótát is,
de utóljára még eljátszom
neked.

Rejtsd el, örökké tiéd...

Megtalálja benned minden nap
ő majd az igazi helyét.

Te csak élvezd,
Te csak érezd.
Míg te élsz, ez él veled,

s hiába tagadnád,
én tudom,
hogy végtelen szereted!
Papp Ádám
 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

************************ 




.. 
*********************

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése