2021. január 29., péntek

🌲AZ ÉN FENYŐFÁM🌲

 


🌲AZ ÉN FENYŐFÁM🌲

Sok-sok évvel ezelőtt egy szép tavaszi napon ,

egy pirinyó kisnövényke bújt ki a kertemben.

Nem ismertem , addig ilyet nem láttam , hát otthagytam ,

és azt gondoltam majd meglátom mi lesz belőle  !

Eltelt egy év a növénykém nőtt pár centit , de még 

mindig nem ismertem fel !

Csodák csodája a következő tavasszal még mindig ott volt , 

ismét nőtt és akkor ismertem meg ,..... hiszen ez egy 

**Fenyőfácska **

Nagyon megörültem neki és mindjárt át is ültettem egy jó helyre ,

hogy semmi nem zavarja a növekedését !

Szépen fejlődött  és már vagy 50- 60 cm magas volt amikor nyárvégén 

elkezdtek barnulni a tűlevelei  , aztán az egész fácska őszvégére 

úgy nézett ki hogy kipusztul😓

Nagyon sajnáltam és szomorú voltam !

Ezért minden nap kimentem hozzá , megsimogattam ., beszéltem hozzá

mondtam neki , hogy szeretem , maradjon életbe !

 Egész télen napi szinten , megtettem !

És láss csodát , tavasszal kihajtott és szép lassan rendbejött !

.....A növények is élőlények és ugyan úgy kell nekik 

a szeretet  és a gondoskodás mint az embernek ..


............ Szépen növekedett tovább , ám jött a költözés , és a fácskámat 

nem akartam otthagyni .....

Hát óvatosan kiástam és elhoztam magammal ide vidékre !

Kerestem egy jó helyet neki és elültettem !

Ma már gyönyörű ,olyan magas mint én  , jól érzi magát !

Örülünk egymásnak , most is szeretettel gondozom , 

Ő pedig szépségével meghálálja !




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése