2013. október 30., szerda

Egyszerű szerelem !

Egyszerű szerelem

Kerestem, mióta élek, még nem is tudtam, hogy ez kell
Láttam, de nem hittem, mind a két szememmel
Kapcsolat, mit nekem, mást tartogat nekem a sors
S osztottam az észt, de nem tudtam, hogy rossz
Rossz, mert nélküle, fogalmam nincs mi az élet
Így se, csak legyen velem, amíg élek
Akármennyire kesergek, függök mosolyától
Eddig azt hittem teli van, de végig üres volt a toll
Most megragadom, és neveink karcolom papírra
Néha úgy csinál, hogy szeret, néha mintha nem bírna
Kapkodok végtagjaimmal, hogy odabújjon az ágyban
Eddig alkoholt láttam, most kettőnk arcképét a pohárban
Kitalálom mi fáj, aztán sajnáltatom magam
Közben végig előttem volt, s megadta mit akartam
Azt hittem úr a pénz, csak a gazdag éli túl
De mit? Inkább rá gondolok, ha egy csillag aláhull
S kívánom, miről mind tudjuk, hogy sosem lesz
Fikció, de látták, olyan mint Loch Ness
Listát írtam arról mit kérek karácsonyra
Ha ott van, nem szívesen szenderülök álomra
Tudom, a férfi mindig maradjon kemény
Akárhogy osztok, szorzok, ugyanaz az eredmény
Hogy szebb, mint ez a rideg való
A lány, a nő, a legtöbb mi kapható


Remélem érted, mit jelent, ha már soha nem leszek
Nincs vissza, ha egyszer elfújtak a szelek
Bár a szeretlek gyenge szó, elcsépelt s kevés
Ez az ’örökké szigetre’ egyfajta száműzetés
Az ölelés, a csók, a hang mi belőled árad
Ha eltűnsz, megépítem önnön kálváriámat
Kacsintok egyet, a hold tükrözi majd némán
S viszontlátom könnyed koporsóm árnyékán
Barátból lett szerelem, ritka példány a mi ketten
Arra vágytam, hogy szíved reggel mellettem kelljen
E sivár átok, mit életnek neveznek
Ha nincs társad az úton, tönkretesznek
Élj, amíg vágysz rá, de térj hozzám haza
Te vagy minden kérdésem egyetlen válasza
Ne engedd, hogy elmenjek, s soha ne menj el
Légy partner, s cinkos, ez-úton két szememmel

(...)Megjöttem, kérek 1 gint, kívánok hármat
A szót iszom, s iszonnyal szólítom a szádat
Szép szóhasználat szolgáltat szálat
De láttatja szárnyad, hogy bejárták a szobádat
Bezárta bárkádat a bánat, a bátrat
Engeded, amíg el nem fárad
A cigarettád ad sátrat, ha támad
A látszat, ha játszik, belevágtat a tárad


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése