2020. május 3., vasárnap

❤️ANYÁK NAPJÁRA❤️

❤️ANYÁK NAPJÁRA❤️

Miként emlékezzek e napon az Édesanyámra
Ki nehezen felnevelt, és vigasztalt egymagában
Hogyan háláljam meg, azt a sok jót neki
Remélem a sok rosszat, mit okoztam - feledi

Hogyan háláljam meg, azt a sok jót neked
Hogy feláldoztad értem, részben az életed
Ha beteg voltam - az ágyam mellett virasztottál
Millió kedves szóval, engem elárasztottál

Köszönöm Anyám, hogy felneveltél engemet
A mosolyod volt neked , a legnagyobb fegyvered
Köszönöm neked, hogy életet adtál
Ha megbántottalak is, végig velem maradtál

Hogyan emlékezzünk meg Mi - e jeles napon
Az Édesanyákra, hogy érezzék de nagyon
Hogy a gyermekét ki felnevelte, és óvta
Nagyon sikeres lett - és boldog azóta

Hogyan emlékezzünk az Anyákra, kik elmentek
Nincsenek közöttünk, de minket nagyon szerettek
Csak egy megfakult képről, mosolyognak vissza ránk
Tudjuk nagyon jól - hogy Ő volt az Édesanyánk

Ha most Édesanyád - nincsen éppen veled
Ne veszitsd el soha, az emlékeid, a szereteted
Mert Ő fog szeretni, odafentről és néz le rád
Akkor is ha azt hiszed - nincsen már Édesanyád.
......................................................................

❤️ANYÁM❤️

Anyám jutott eszembe - ezen a napon
Amikor megölelt hűvösebb hajnalokon
Szemembe nézett ,és mosolyogva becézett
De én nem értékeltem soha az egészet

Anyám volt ,és megszoktam hogy szeret
Igy éltem meg a fiatal éveket
Nem törődve azzal, hogy elmúlik egyszer
A gyermek korom ,a mosolygó becézgetésekkel

Felnőttem lassan ,Őt megtörték az évek
Szomorú arcán ,sok felidézendő emlékek
Csapzott ősz hajába ,belekap a szél
Örűlnöm kéne - hogy Ő még mindig él

Anyám jön felém ,egy hűvös hajnalon
Mostmár nem becézget ,de szeretem nagyon
Köszönőm Anyám - a sok törődést neked
Hogy felneveltél engem ,s a boldog éveket
    Szerencsés János
2020. 05.02.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése