2020. május 2., szombat

🌺** Mondtam már ?**🌺

 🌺** Mondtam már ?**🌺

Mondtam már, hogy mennyire szeretlek ?
Mikor bánat ér mindig megkereslek ,
Karjaidban teltek a legszebb évek,
Néha álmaimban újra visszatérnek.

Egy jóságos tündér, vagy talán egy angyal,
Kötözi a sebet és újra megvigasztal ,
Szemed előtt állok a könnyek peregnek,
Mondtam e valaha , hogy mennyire szeretlek ?

Ameddig te élsz biztonságot érzek,
Válladra borulok ha szívemben vérzek,
Hófehér hajadon a nap ragyogása,
Remegő ajkadon szíved vallomása .

Mondtam már hogy mennyire szeretlek ?
Bármilyen az élet soha nem feledlek,
Visszatér egy arc, mosolyog, vigasztal,
Soha nem enged el a régi panasszal.

Mit adhatok én mindazért mit tettél ?
Óvtál, tanítottál, remegve féltettél,
Elsodort az élet messze az ősi háztól
De nem sodorhat el az édesanyámtól.

Kezemben egy csokor hófehér virágok
Amit vallomással a szívembe mártok,
Így adom át neked,megköszönöm a múltat,
Gyermeked lábai eléd ma térdre hulltak.

Tanítottál szeretni Istent, a világot,
Lábad elé szórom a tűzpiros virágot,
Könnyes szemeim ma újra rád nevetnek,
Édesanyám hidd el , örökké szeretlek .

                     Hankvszki Ilonka


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése